miercuri, 13 martie 2013

Farsa de 1 aprilie

Eu de1 aprilie am facut o farsa bunici mele dela tara.Am sunato sa vad cum se simte si intre timp iam facut o farsa zicandui ca Emil Boc a decedat seara trecuta dupa auzind ce iam zis nui venea ssa creada da iam zis ca ii adevarat si zicandule si celorlalte vecine ea fiind bucuroasa a anuntat si celelalte vecine care erau afara langa ea seara cand am mers in sat bunica mea si cateva vecine care au crezut ca a decedat apoi spunandule ca nu a mai decedat ci a fost o farsa de 1 aprilie auzind ce farsa iam facut a vrut sami faca si ea dar stiind ca vrea sa imi faca ceeva atunci nu am crezuto si nu a putut sa mio faca ea dar venind din sat am ajuns acasa ma sunat un prieten si ma chemat cu el sa mergem la un suc acesta facumdumi o farsa nu a mai venit si am mers singur asteptandul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu